09941288782

حتی ایام تعطیل 8 الی 20

چه مشترکینی به کنتور فرعی هوشمند نیاز دارند؟

در مقاله‌ی کنتور فرعی هوشمند چیست؟ به بررسی کنتور فرعی هوشمند و کاربرد آن پرداختیم و برخی از مزایای آن را بر شمردیم.

چه مشترکینی به کنتور فرعی هوشمند نیاز دارند؟

مشترکینی که به کنتور فرعی هوشمند نیاز دارند

 

در این مقاله، قصد داریم مشترکینی که ممکن است به کنتور فرعی هوشمند نیاز داشته باشند را بررسی کنیم. این مشترکین شامل موارد زیر هستند:

1. دانشگاه‌هایی که دارای تعداد زیادی ساختمان، سوله، ورزشگاه و غیره هستند، می‌توانند از کنتور فرعی هوشمند برای تفکیک میزان مصرف هر بخش در ورودی آن استفاده کنند.

2. ساختمان‌های بزرگ اداری و خدمات عمومی که دارای تعداد زیادی طبقه و اتاق هستند، می‌توانند با نصب کنتور فرعی هوشمند در هر طبقه و یا هر اتاق، مدیریت مصرف برق خود را در شبکه داخلی به صورت آنلاین انجام دهند.

3. کارخانه‌ها و صنایع بزرگ که شامل تعداد زیادی واحد تولیدی، ساختمان اداری، اتاق‌های پست برق، اتاق سرور و غیره هستند، می‌توانند با نصب کنتور فرعی هوشمند در نقاط مختلف، دید عمیقی از شبکه برق خود کسب کرده و در صورت نیاز از داده‌های ارسال شده توسط کنتور فرعی برای بهینه‌سازی مصرف و افزایش بهره‌وری تولید استفاده کنند.

4. صاحبان املاک تفریحی و ویلاهای ییلاقی می‌توانند بر اساس اطلاعات کنتورهای فرعی هوشمند، از مصرف برق خود در زمان‌هایی که در محل حضور ندارند مطلع شده و در صورت مشاهده مصرف نامتعارف، برای حل آن اقدام نمایند. این مصرف نامتعارف ممکن است ناشی از برق دزدی و یا وجود اتصالات ناقص و تلفات بالا باشد.

 

آیا می‌خواهید از راه دور بر مصرف برق خود نظارت داشته باشید؟

آیا تجهیزات برقی شما شما بصورت مداوم خراب می‌شوند؟

آیا مبلغ قبض برق شما بیش از حد معمول است؟

 

شرکت توسعه فناوری شهاب تولید کننده‌ پاورمیترهای هوشمند بی‌سیم و گجت‌های هوشمند مدیریت مصرف برق برای مصارف صنعتی، تجاری و خانگی.

حل چالش‌های برق شما با نصب پاورمیتر هوشمند شهاب …

مشاهده محصول

برای مشاوره رایگان جهت خرید محصولات شرکت شهاب با ما تماس بگیرید.

تلفن ثابت:   02188360478
تلفن همراه:   09941288782

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *