09941288782

حتی ایام تعطیل 8 الی 20

کنتور هوشمند سه فاز (5 پورت) مدل PP2 | پویه برق-2

کنتور هوشمند سه فاز مدل PP2 یک کنتور هوشمند بی‌سیم است که امکان قرائت همزمان سه ولتاژ و پنج جریان تکفاز را دارد.

در حقیقت تجهیز کنتور هوشمند سه فاز مدل PP2 می‌تواند جایگزین یک عدد کنتور هوشمند سه فاز و 2 عدد کنتور هوشمند تکفاز باشد. البته، این تجهیز می‌تواند در ترکیبی متفاوت جایگزین 5 عدد کنتور تکفاز شود.

پویه برق-2 | کنتور هوشمند سه فاز (5 پورت) مدل PP2کنتور هوشمند سه فاز (5پورت) مدل PP2 | پویه برق-2

کنتور هوشمند شهاب مدل pp2، یک تجهیز پیشرفته و کارآمد است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توانسته است جایگاه ویژه‌‌ای در بازار به دست آورد. این دستگاه مبتنی بر فناوری روز و با طراحی مدرن، امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به شکلی هوشمندانه، مصرف انرژی را کنترل و پایش ‌کند.
کنتور هوشمند PP2، قادر به اندازه‌گیری پارامترهای الکتریکی تا 5 فاز مختلف همزمان است. این ویژگی، به خصوص برای کسب و کارها و صنایع با تعداد انشعاب‌های بالا بسیار مفید و ارزشمند است.
سامانه‌ای که با کنتور هوشمند شهاب ارائه می‌شود، یک سامانه جامع تحت وب با قابلیت نمایش نمودار، گزارش‌گیری، ارسال هشدار و … است. از طریق این سامانه، کاربر می‌تواند به صورت آنلاین به اطلاعات مربوط به پارامترهای الکتریکی دسترسی داشته باشد و تغییرات مورد نظر خود را به‌ صورت لحظه‌ای اعمال کند.
در صورت قطع اینترنت، کنتور هوشمند شهاب اطلاعات را به صورت محلی در خود ذخیره می‌کند و به محض اتصال به اینترنت، اطلاعات ذخیره شده به سامانه ارسال می‌شوند. این کنتور هوشمند با توجه به کارایی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، نسبت به دستگاه‌های مشابه دارای مزایای فراوانی است. بهره‌مندی از این کنتور هوشمند، همراه با قابلیت اندازه‌گیری لحظه‌ای انرژی، قابلیت اتصال به 5 فاز و سامانه‌ پیشرفته‌ی تحت وب، به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌طور موثر مصرف انرژی خود را مدیریت کند.
از دید هزینه‌ها، کنتور هوشمند شهاب باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی شما خواهد شد و به شما امکان مدیریت هوشمندانه‌تری را می‌دهد. با این دستگاه پیشرفته، به راحتی می‌توانید به اهداف انرژی پاک و بهینه‌سازی مصرف خود نزدیک‌تر شوید.

 

 

 

سامانه نرم‌افزاری تحت وب
سامانه تحت وب پویه برق-2سامانه تحت وب پویه برق-2
سامانه تحت وب پویه برق-2

برای مشاوره رایگان جهت خرید محصولات شرکت شهاب با ما تماس بگیرید.

تلفن ثابت:   02188360478
تلفن همراه:   09941288782

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *